Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/70677
Title: La adquisición y la percepción del inglés como L2, mediante el enfoque cognitivista, en alumnos de Traducción e Interpretación
Authors: Konstantinidi , Konstantina 
UNESCO Clasification: 58 Pedagogía
Issue Date: 2019
Publisher: Dykinson S.L.
Conference: I Congreso Internacional de Innovación docente e investigación en Educación Superior 
URI: http://hdl.handle.net/10553/70677
ISBN: 978-84-1324-560-7
Source: Innovación docente e investigación en arte y humanidades / José Jesús Gázquez Linares; María del Mar Molero Jurado; Ana Belén Barragán Martín; María del Mar Simón Márquez; África Martos Martínez; José Gabriel Soriano Sánchez; Nieves Fátima Oropesa Ruiz (Eds.), p. 571-580
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show full item record

Page view(s)

59
checked on Aug 6, 2022

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.