Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/70677
Title: | La adquisición y la percepción del inglés como L2, mediante el enfoque cognitivista, en alumnos de Traducción e Interpretación | Authors: | Konstantinidi , Konstantina | UNESCO Clasification: | 58 Pedagogía | Issue Date: | 2019 | Publisher: | Dykinson S.L. | Conference: | I Congreso Internacional de Innovación docente e investigación en Educación Superior | URI: | http://hdl.handle.net/10553/70677 | ISBN: | 978-84-1324-560-7 | Source: | Innovación docente e investigación en arte y humanidades / José Jesús Gázquez Linares; María del Mar Molero Jurado; Ana Belén Barragán Martín; María del Mar Simón Márquez; África Martos Martínez; José Gabriel Soriano Sánchez; Nieves Fátima Oropesa Ruiz (Eds.), p. 571-580 |
Appears in Collections: | Capítulo de libro |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.