Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5396
Title: La epistemología del profesorado en la implementación de un currículo de geometría desde la perspectiva de los Van Hiele
Authors: Afonso Martín, María Candelaria
Camacho Machín, Matías
Socas Robayna, Martin M.
UNESCO Clasification: 58 Pedagogía
Issue Date: 1999
Journal: El Guiniguada 
URI: http://hdl.handle.net/10553/5396
Source: El Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n. 8-9, 1999-2000, p. 393
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.08-09, 1999-00 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (1,91 MB)
Show full item record

Page view(s)

58
checked on Jan 27, 2024

Download(s)

164
checked on Jan 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.