Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/3584
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCalvo Hernández, Pastoraes
dc.contributor.authorMarrero Rodríguez, Gonzaloes
dc.contributor.authorGarcía Correa, Antonioes
dc.date.accessioned2010-05-13T02:31:00Z
dc.date.accessioned2018-03-02T09:41:17Z-
dc.date.available2010-05-13T04:00:28Z
dc.date.available2018-03-02T09:41:17Z-
dc.date.issued2001es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/3584
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.sourceAnuario de filosofía, psicología y sociología. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998- ISSN 1139-8132, n.4-5, 2001-2002, p. 111es
dc.subject61 Psicologíaes
dc.titleLas conductas disruptivas en secundaria: análisis comparativo entre profesores y alumnoses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet237190es
dc.identifier.crisid960;-;-
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.fullNameCalvo Hernández, Pastora-
crisitem.author.departamentoPsicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Anu. filos. psicol. sociol. n.4-5, 2001-2002 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (371,61 kB)
Show simple item record

Page view(s)

14
checked on May 30, 2020

Download(s)

525
checked on May 30, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.