Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/14024
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLlamazares Carballo, Anaen_US
dc.date.accessioned2015-07-23T02:31:11Z-
dc.date.accessioned2018-03-15T14:35:45Z-
dc.date.available2015-07-23T02:31:11Z-
dc.date.available2018-03-15T14:35:45Z-
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.issn0213-0610en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/14024-
dc.description.abstractEl presente trabajo aclara el significado de los términos E-learning, blended learning, Flipping the Classroom, BYOUD, TPACK, su relevancia para la educación en el futuro y posibles obstáculos y retos para su implementación.en_US
dc.description.abstractThis article reflects on the significance of terms like E-learning, blended learning, Flipping the Classroom, BYOUD, TPACK and its consequences for teaching in the future. The possible benefits, obstacles and actions to be taken for its success will be described in the following paper.en_US
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaen_US
dc.sourceEl Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.23, 20142, p. 63en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject531204 Educaciónen_US
dc.subject.otherEducaciónen_US
dc.subject.otherTICen_US
dc.subject.otherAprendizaje combinadoen_US
dc.subject.otherClase invertidaen_US
dc.subject.otherConocimiento Técnico Pedagógico del Contenidoen_US
dc.subject.otherEducationen_US
dc.subject.otherICTen_US
dc.subject.otherblended learningen_US
dc.subject.otherflipped classroomen_US
dc.subject.otherTPACKen_US
dc.titleAlgunas reflexiones en torno al blended learningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347-
dc.identifier.crisid--
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoen_US
dc.identifier.external--
dc.identifier.external--
dc.identifier.ulpgces
dc.description.sellofecytSello FECYT
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:Guiniguada. 3ª Etapa.n.23, 2014 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (160,39 kB)
Show simple item record

Page view(s)

113
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

544
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.