Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/106821
Title: Blended learning: una propuesta para el desarrollo de la expresión escrita en el aula de inglés como lengua extranjera
Authors: Álvarez Gil, Francisco José 
Sánchez Cuervo, Margarita Esther 
UNESCO Clasification: 570111 Enseñanza de lenguas
Issue Date: 2019
Publisher: Pirámide (Grupo Anaya, Hachette Livre)
URI: http://hdl.handle.net/10553/106821
ISBN: 978-84-368-4263-0
Source: Diseñando la nueva docencia del siglo XXI / Barquero Cabrero, Mario; Rodríguez Terceño, José; Barrientos Báez, Almudena, p. 1-12
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show full item record

Page view(s)

34
checked on May 10, 2021

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.