Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/61758
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBobb Wolff, Lesliees
dc.contributor.authorOxbrow, Gina Louisees
dc.date.accessioned2020-01-21T08:48:45Z-
dc.date.available2007-06-06T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-21T08:48:45Z-
dc.date.issued2003en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/61758-
dc.formatPDFes
dc.format.mimetype300 ppp., TIFF sin compresiónes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject5701 Lingüística aplicadaen_US
dc.subject.otherFilología inglesaes
dc.subject.otherEstudio y enseñanzaes
dc.titleLearning to learn : the influence of integrated training in metacognitive and socio-affective learning strategies applied to foreing language writing skills in a university instructional contextes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Modernaes
dc.contributor.facultadFacultad de Filologíaen_US
dc.identifier.absysnet288319es
dc.type2Tesis doctoralen_US
dc.identifier.currens951es
dc.description.numberofpages2 v.es
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTESIS-72173es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.programaLengua, Literatura Y Traducciones
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptGIR Pensamiento, Creación y Representación en el ámbito de los Estudios Culturales-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0003-1755-9532-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Hispánica Clásica y de Estudios Árabes y Orientales-
crisitem.author.fullNameOxbrow, Gina Louise-
Appears in Collections:Tesis doctoral
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (1,94 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.