Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/61758
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBobb Wolff, Lesliees
dc.contributor.authorOxbrow, Gina Louisees
dc.date.accessioned2020-01-21T08:48:45Z-
dc.date.available2007-06-06T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-21T08:48:45Z-
dc.date.issued2003en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/61758-
dc.formatPDFes
dc.format.mimetype300 ppp., TIFF sin compresiónes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject5701 Lingüística aplicadaen_US
dc.subject.otherFilología inglesaes
dc.subject.otherEstudio y enseñanzaes
dc.titleLearning to learn : the influence of integrated training in metacognitive and socio-affective learning strategies applied to foreing language writing skills in a university instructional contextes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Modernaes
dc.contributor.facultadFacultad de Filologíaen_US
dc.identifier.absysnet288319es
dc.type2Tesis doctoralen_US
dc.identifier.currens951es
dc.description.numberofpages2 v.es
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTESIS-72173es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.programaLengua, Literatura Y Traducciones
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextrestricted-
crisitem.author.deptGIR Pensamiento, Creación y Representación en el ámbito de los Estudios Culturales-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0003-1755-9532-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Hispánica Clásica y de Estudios Árabes y Orientales-
crisitem.author.fullNameOxbrow, Gina Louise-
Appears in Collections:Tesis doctoral
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (1,94 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Page view(s)

70
checked on Jan 27, 2024

Download(s)

16
checked on Jan 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.