Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/59411
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOxbrow, Ginaen_US
dc.date.accessioned2019-12-18T16:31:12Z-
dc.date.available2019-12-18T16:31:12Z-
dc.date.issued1999en_US
dc.identifier.issn0211-5913en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/59411-
dc.languageengen_US
dc.relation.ispartofRevista canaria de estudios inglesesen_US
dc.sourceRevista Canaria de Estudios Ingleses [ISSN 0211-5913] (38), p. 89-108en_US
dc.subject57 Lingüísticaen_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.titleTowards Greater Autonomy: Training in Metacognitive and Affective Learning Strategies Applied to Writing Skills in a University Contexten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=80112-
dc.description.lastpage108-
dc.identifier.issue38-
dc.description.firstpage89-
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.authordialnetid184636-
dc.identifier.dialnet80112ARTREV-
dc.identifier.ulpgces
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptGIR Pensamiento, Creación y Representación en el ámbito de los Estudios Culturales-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0003-1755-9532-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Hispánica Clásica y de Estudios Árabes y Orientales-
crisitem.author.fullNameOxbrow, Gina Louise-
Appears in Collections:Artículos
Show simple item record

Page view(s)

40
checked on Nov 11, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.