Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5456
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRodríguez Tadeo, Elsaes
dc.contributor.authorEtopa Bitata, Mª del Pilares
dc.contributor.authorRodríguez Martín, Alejandroes
dc.date.accessioned2011-05-24T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-07T09:08:52Z-
dc.date.available2011-05-24T04:00:20Z-
dc.date.available2018-03-07T09:08:52Z-
dc.date.issued2002es
dc.identifier.issn0213-0610es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/5456-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaes
dc.sourceEl Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.11, 2002, p. 171es
dc.subject58 Pedagogíaes
dc.titleLas actitudes de los futuros maestros y maestras de educación infantil hacia la discapacidad: un factor de prevenciónes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347es
dc.identifier.crisid2059;3071;--
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.orcid0000-0002-8189-2391-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.fullNameRodríguez Tadeo, Elsa-
crisitem.author.fullNameEtopa Bitata, María Del Pilar-
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.11, 2002 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (548,5 kB)
Show simple item record

Page view(s)

77
checked on Apr 13, 2024

Download(s)

238
checked on Apr 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.