Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/5407
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPalarea Medina, María Mercedeses
dc.date.accessioned2011-05-19T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-07T09:36:04Z-
dc.date.available2011-05-19T04:00:32Z-
dc.date.available2018-03-07T09:36:04Z-
dc.date.issued1999es
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/5407-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofEl Guiniguada-
dc.sourceEl Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n. 8-9, 1999-2000, p. 319es
dc.subject58 Pedagogíaes
dc.titleProcesos cognitivos implicados en el aprendizaje del lenguaje algebraico. Un estudio biográficoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347es
dc.identifier.crisid--
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
dc.identifier.ulpgces
dc.description.sellofecytSello FECYT
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.08-09, 1999-00 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (592,81 kB)
Show simple item record

Page view(s)

148
checked on Mar 15, 2025

Download(s)

2,764
checked on Mar 15, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.