Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/16626
Título: Study accompaniment with E-Assessments
Autores/as: Steinert, Christian
Kutzner, Tobias
Clasificación UNESCO: 58 Pedagogía
33 Ciencias tecnológicas
Palabras clave: Educación superior
Streaming
Fecha de publicación: 2015
Conferencia: II Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2015) 
Resumen: In this paper we present our concept of a virtual classroom for mathematics lectures in the study beginning phase. It describes the two main elements the course uses within our Learning Management System. The first element is the dynamic e-tests-method and the second interactive teaching videos. The tests are already in active use. Therefore, initial experience and feedback are described. The videos are in the prototype status. Therefore here only the evaluation approaches are described.
URI: http://hdl.handle.net/10553/16626
Fuente: II Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en al ámbito de las TIC (2015)
Colección:Actas de congresos
miniatura
Adobe PDF (981,83 kB)
Vista completa

Visitas

54
actualizado el 23-sep-2023

Descargas

23
actualizado el 23-sep-2023

Google ScholarTM

Verifica


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.