Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/14024
Title: Algunas reflexiones en torno al blended learning
Authors: Llamazares Carballo, Ana
UNESCO Clasification: 58 Pedagogía
531204 Educación
Keywords: Educación
TIC
Aprendizaje combinado
Clase invertida
Conocimiento Técnico Pedagógico del Contenido, et al
Issue Date: 2014
Journal: El Guiniguada 
Abstract: El presente trabajo aclara el significado de los términos E-learning, blended learning, Flipping the Classroom, BYOUD, TPACK, su relevancia para la educación en el futuro y posibles obstáculos y retos para su implementación.
This article reflects on the significance of terms like E-learning, blended learning, Flipping the Classroom, BYOUD, TPACK and its consequences for teaching in the future. The possible benefits, obstacles and actions to be taken for its success will be described in the following paper.
URI: http://hdl.handle.net/10553/14024
ISSN: 0213-0610
Source: El Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.23, 20142, p. 63
Appears in Collections:Guiniguada. 3ª Etapa.n.23, 2014 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (160,39 kB)
Show full item record

Page view(s)

113
checked on Apr 20, 2024

Download(s)

544
checked on Apr 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.