Please use this identifier to cite or link to this item:
https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/135938
Title: | El impacto de la clase invertida en la transformación del rol docente y la construcción del conocimiento | Authors: | Díez Abadie, Gabriel | UNESCO Clasification: | 58 Pedagogía | Issue Date: | 2024 | Publisher: | Dykinson S.L. | URI: | https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/135938 | ISBN: | 978-84-1070-452-7 | Source: | Calidad e innovación pedagógica: experiencias docentes y tecnológicas aplicadas al aula / edición, Eloy López Meneses, David Cobos Sanchiz, Alicia Jaén, Antonio Hilario Martín Padilla, Laura Molina García, p. 1922-1935 (2024) |
Appears in Collections: | Capítulo de libro |
Page view(s)
38
checked on May 17, 2025
Download(s)
22
checked on May 17, 2025
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.