Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/130689
Title: Adaptación del módulo tracker de moodle como mecanismo para seguimiento de planes tutoriales personalizados a nivel de centro
Authors: Castro López-Tarruella, Enrique 
UNESCO Clasification: 32 Ciencias médicas
531204 Educación
Issue Date: 2018
Publisher: Asociación Española de Psicología Conductual AEPC 
URI: http://hdl.handle.net/10553/130689
ISBN: 978-84-09-02099-7
Source: Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES, p. 626
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=9531379
Appears in Collections:Actas de congresos
Adobe PDF (2,96 MB)
Show full item record

Page view(s)

41
checked on Jun 22, 2024

Download(s)

51
checked on Jun 22, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.