Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/11800
Title: | Atención plena, inteligencia emocional, género, área de estudio y reporte de ejercicio en estudiantes universitarios costarricenses | Authors: | Sánchez Gutiérrez, Ginette Araya Vargas, Gerardo |
UNESCO Clasification: | 61 Psicología | Issue Date: | 2014 | Journal: | Revista Iberoamericana de Psicologia del Ejercicio y el Deporte | Abstract: | El propósito del estudio fue conocer la relación entre atención plena (mindfulness), inteligencia emocional, género, área de estudio y reporte de ejercicio en estudiantes universitarios costarricenses. The purpose of this study was to determine the relationship between mindfulness and emotional intellig ence, gender, study area and exercise practice in Costa Rican students. |
URI: | http://hdl.handle.net/10553/11800 | ISSN: | 1886-8576 | Source: | Revista Iberoamericana de Psicología del Ejercicio y el Deporte. Sevilla : Wanceulen, 2006- .-- ISSN 1886-8576. año 2014, vol. 9, n. 1 | Rights: | by-nc-nd |
Appears in Collections: | Rev. Iberoam. psicol. ejerc. deporte. 2014. v.9, n.1 Artículos |
Page view(s)
87
checked on Feb 18, 2024
Download(s)
42
checked on Feb 18, 2024
Google ScholarTM
Check
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.