Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/11800
Title: Atención plena, inteligencia emocional, género, área de estudio y reporte de ejercicio en estudiantes universitarios costarricenses
Authors: Sánchez Gutiérrez, Ginette
Araya Vargas, Gerardo
UNESCO Clasification: 61 Psicología
Issue Date: 2014
Journal: Revista Iberoamericana de Psicologia del Ejercicio y el Deporte 
Abstract: El propósito del estudio fue conocer la relación entre atención plena (mindfulness), inteligencia emocional, género, área de estudio y reporte de ejercicio en estudiantes universitarios costarricenses.
The purpose of this study was to determine the relationship between mindfulness and emotional intellig ence, gender, study area and exercise practice in Costa Rican students.
URI: http://hdl.handle.net/10553/11800
ISSN: 1886-8576
Source: Revista Iberoamericana de Psicología del Ejercicio y el Deporte. Sevilla : Wanceulen, 2006- .-- ISSN 1886-8576. año 2014, vol. 9, n. 1
Rights: by-nc-nd
Appears in Collections:Rev. Iberoam. psicol. ejerc. deporte. 2014. v.9, n.1 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (156,23 kB)
Show full item record

Page view(s)

5
checked on Oct 18, 2020

Download(s)

4
checked on Oct 18, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.