Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/20482
Título: CLIL on line: time perception
Autores/as: Cecic Mladinic, Daniela 
Clasificación UNESCO: 58 Pedagogía
5801 Teoría y métodos educativos
Palabras clave: Educación superior
Educación a distancia
Distant Learning
Moodle
Fecha de publicación: 2016
Conferencia: III Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2016) 
Resumen: After running an on line CLIL course for 4 years at Universidad de Las Palmas in 2015 we have decided to ask our students about their time perception when studying and doing the on line tasks . CLIL on line is a course offered as an extra curriculum course by the Universidad de Las Palmas, and it is not a compulsory course, but an optional one offered to future foreign language teachers. We have asked students if the course should be longer and if the Moodle platform was user-friendly. The course had 60 hours, but the survey results showed that only 12% spent those hours on line, 54% claimed that it was not necessary for the course to be longer and almost 90% affirmed that the Moodle platform was user friendly.
URI: http://hdl.handle.net/10553/20482
ISBN: 978-84-608-9007-2
Fuente: III Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en al ámbito de las TIC (2016), 17-18 noviembre, Las Palmas de Gran Canaria [ISBN 978-84-608-9007-2]
Colección:Actas de congresos
miniatura
Adobe PDF (864,02 kB)
Vista completa

Google ScholarTM

Verifica

Altmetric


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.