Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/20482
Título: CLIL on line: time perception
Autores/as: Cecic Mladinic, Daniela 
Clasificación UNESCO: 58 Pedagogía
5801 Teoría y métodos educativos
Palabras clave: Educación superior
Educación a distancia
Distant Learning
Moodle
Fecha de publicación: 2016
Conferencia: III Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2016) 
Resumen: After running an on line CLIL course for 4 years at Universidad de Las Palmas in 2015 we have decided to ask our students about their time perception when studying and doing the on line tasks . CLIL on line is a course offered as an extra curriculum course by the Universidad de Las Palmas, and it is not a compulsory course, but an optional one offered to future foreign language teachers. We have asked students if the course should be longer and if the Moodle platform was user-friendly. The course had 60 hours, but the survey results showed that only 12% spent those hours on line, 54% claimed that it was not necessary for the course to be longer and almost 90% affirmed that the Moodle platform was user friendly.
URI: http://hdl.handle.net/10553/20482
ISBN: 978-84-608-9007-2
Fuente: III Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en al ámbito de las TIC (2016), 17-18 noviembre, Las Palmas de Gran Canaria [ISBN 978-84-608-9007-2]
Colección:Actas de congresos
miniatura
Adobe PDF (864,02 kB)
Vista completa

Visitas

85
actualizado el 30-mar-2024

Descargas

50
actualizado el 30-mar-2024

Google ScholarTM

Verifica

Altmetric


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.