Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/77262
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÁlvarez Gil, Francisco Joséen_US
dc.date.accessioned2021-01-19T19:46:11Z-
dc.date.available2021-01-19T19:46:11Z-
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.isbn978-3-030-56615-9en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/77262-
dc.languageengen_US
dc.publisherPalgrave Macmillanen_US
dc.sourceTeaching Language and Content in Multicultural and Multilingual Classrooms / María Luisa Carrió-Pastor, Begoña Bellés-Fortuño (Eds.), p. 315-338en_US
dc.subject570111 Enseñanza de lenguasen_US
dc.titleEssential Framework for Planning CLIL Lessons and Teachers’ Attitudes Toward the Methodologyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.typeBookParten_US
dc.identifier.doi10.1007/978-3-030-56615-9_12en_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Capítulo de libroen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.description.spiqQ1
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR Discourse, Communication and Society-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0002-8752-9091-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.fullNameÁlvarez Gil, Francisco José-
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show simple item record

Page view(s)

204
checked on Apr 6, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.