Identificador persistente para citar o vincular este elemento:
http://hdl.handle.net/10553/76558
Título: | Online teaching and assessment of linguistic mediation in the Official School of Languages | Autores/as: | Sánchez Rodríguez, Tatiana María | Clasificación UNESCO: | 58 Pedagogía 530602 Innovación tecnológica |
Palabras clave: | Linguistic mediation OSL AEOI Foreign language teaching e-learning |
Fecha de publicación: | 2020 | Conferencia: | VII Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2020) | Resumen: | Both teachers and students fear mediation and even more since Covid19 was declared as a global pandemic forcing everyone meet online teaching and learning. This paper aims to share how to teach linguistic mediation strategies to advanced English C levels optimizing the Moodle1 platform in the Official Schools of Languages (OSL). The main objective is to demonstrate how mediation strategies can be taught through both synchronous and asynchronous sessions by analyzing and discussing students’ contributions and observations made during the course 2020/21 in the Escuela Oficial de Idiomas a Distancia de Canaria (AEOI) in the level C1 of English. | URI: | http://hdl.handle.net/10553/76558 | ISBN: | 978-84-09-22254-4 | Fuente: | VII Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 19 y 20 de noviembre de 2020, p. 341-348 |
Colección: | Actas de congresos |
Visitas
203
actualizado el 17-ago-2024
Descargas
271
actualizado el 17-ago-2024
Google ScholarTM
Verifica
Altmetric
Comparte
Exporta metadatos
Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.