Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/76558
Título: Online teaching and assessment of linguistic mediation in the Official School of Languages
Autores/as: Sánchez Rodríguez, Tatiana María 
Clasificación UNESCO: 58 Pedagogía
530602 Innovación tecnológica
Palabras clave: Linguistic mediation
OSL
AEOI
Foreign language teaching
e-learning
Fecha de publicación: 2020
Conferencia: VII Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2020) 
Resumen: Both teachers and students fear mediation and even more since Covid19 was declared as a global pandemic forcing everyone meet online teaching and learning. This paper aims to share how to teach linguistic mediation strategies to advanced English C levels optimizing the Moodle1 platform in the Official Schools of Languages (OSL). The main objective is to demonstrate how mediation strategies can be taught through both synchronous and asynchronous sessions by analyzing and discussing students’ contributions and observations made during the course 2020/21 in the Escuela Oficial de Idiomas a Distancia de Canaria (AEOI) in the level C1 of English.
URI: http://hdl.handle.net/10553/76558
ISBN: 978-84-09-22254-4
Fuente: VII Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 19 y 20 de noviembre de 2020, p. 341-348
Colección:Actas de congresos
miniatura
pdf
Adobe PDF (981,62 kB)
Vista completa

Visitas

171
actualizado el 09-mar-2024

Descargas

235
actualizado el 09-mar-2024

Google ScholarTM

Verifica

Altmetric


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.