Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/747
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDíaz Meneses, Gonzaloes
dc.contributor.otherFacultad de Economía, Empresa y Turismoes
dc.contributor.otherDepartamento de Economía y Dirección de Empresases
dc.date.accessioned2009-10-08T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-06-18T06:51:43Z-
dc.date.available2018-06-18T06:51:43Z-
dc.date.issued2004es
dc.identifier.other2068es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/747-
dc.languagespaes
dc.sourceWorldwide Marketing?: Proceedings of the 33rd EMAC Conferencees
dc.subject.otherResiduos sólidos urbanoses
dc.subject.otherReciclajees
dc.subject.otherConducta del consumidores
dc.titleUnderstanding the effects of recycling promotion techniques on people's beliefs, attitudes and behaviourses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dc.typeConferenceObjectes
dc.contributor.contentdmEconomía y dirección de empresases
dc.contributor.contentdmFacultad de Ciencias Económicas y Empresarialeses
dc.contributor.contentdmDirección de marketinges
dc.identifier.absysnet548061es
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Actas de congresoses
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.orcid0000-0001-6260-385X-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.fullNameDíaz Meneses, Gonzalo-
Appears in Collections:Actas de congresos
Thumbnail
Adobe PDF (762,2 kB)
Show simple item record

Page view(s)

93
checked on Oct 31, 2024

Download(s)

110
checked on Oct 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.