Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/73482
Title: Educación inclusiva: La incorporación de la literatura queer en las aulas. Propuesta didáctica
Authors: Hernández Quintana, Blanca Ángeles 
UNESCO Clasification: 531204 Educación
6102 Psicología del niño y del adolescente
Issue Date: 2019
Publisher: Dykinson S.L. 
URI: http://hdl.handle.net/10553/73482
ISBN: 978-84-1324-491-4
Source: Inclusión, tecnología y sociedad: investigación e innovación en educación / José Antonio Marín Marín (ed. lit.), Gerardo Gómez García (ed. lit.), Magdalena Ramos Navas Parejo (ed. lit.), Natalia Campos Soto (ed. lit.), p. 1104-1110
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=7415118
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show full item record

Page view(s)

72
checked on Jan 7, 2023

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.