Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/73482
Title: | Educación inclusiva: La incorporación de la literatura queer en las aulas. Propuesta didáctica | Authors: | Hernández Quintana, Blanca Ángeles | UNESCO Clasification: | 531204 Educación 6102 Psicología del niño y del adolescente |
Issue Date: | 2019 | Publisher: | Dykinson S.L. | URI: | http://hdl.handle.net/10553/73482 | ISBN: | 978-84-1324-491-4 | Source: | Inclusión, tecnología y sociedad: investigación e innovación en educación / José Antonio Marín Marín (ed. lit.), Gerardo Gómez García (ed. lit.), Magdalena Ramos Navas Parejo (ed. lit.), Natalia Campos Soto (ed. lit.), p. 1104-1110 | URL: | http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=7415118 |
Appears in Collections: | Capítulo de libro |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.