Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/73039
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVega Vega, Jorge Juanen_US
dc.date.accessioned2020-06-05T13:56:40Z-
dc.date.available2020-06-05T13:56:40Z-
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.isbn978-3-0343-2051-1en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/73039-
dc.languagefraen_US
dc.publisherPeter Lang Publishing Groupen_US
dc.sourceThe Essential Enthymeme: propositions for educating students in a modern world / Jorge Juan Vega Vega (ed.) ; with a preface by John T. Gage, Chapter 7, p. 169-270en_US
dc.subject57 Lingüísticaen_US
dc.titleThe integrated method: Cognitive and expressive skills in the second-language classroomen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.typeBookParten_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Capítulo de libroen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
dc.description.spiqQ1
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR Lingüística aplicada a la docencia de la lengua extranjera, su literatura y traducción-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0002-3266-6400-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.fullNameVega Y Vega, Jorge Juan-
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Oct 28, 2023

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.