Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/72854
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRodríguez Navarro, Henaren_US
dc.contributor.authorAragón Rebollo, Antonioen_US
dc.contributor.authorMoya Otero, Joséen_US
dc.date.accessioned2020-06-01T15:29:22Z-
dc.date.available2020-06-01T15:29:22Z-
dc.date.issued2019en_US
dc.identifier.issn0210-0630en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/72854-
dc.languagespaen_US
dc.publisherCiss Praxis
dc.relation.ispartofCuadernos de pedagogíaen_US
dc.sourceCuadernos de pedagogía [ISSN 0210-0630], n. 502, p. 108-112en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.titleRe-ciclar el pensamiento para recircular por el currículo escolaren_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/Articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=7114396-
dc.description.lastpage112en_US
dc.identifier.issue502-
dc.description.firstpage108en_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.contributor.authordialnetid148412-
dc.identifier.dialnet7114396ARTREV-
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.description.dialnetimpact0,093
dc.description.dialnetqQ4
dc.description.dialnetdD8
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.fullNameMoya Otero, José-
Appears in Collections:Artículos
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on Aug 27, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.