Identificador persistente para citar o vincular este elemento: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/72308
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSamper Hernandez, Martaen_US
dc.contributor.authorJimenez Catalan, Rosa Mariaen_US
dc.date.accessioned2020-05-12T17:45:07Z-
dc.date.available2020-05-12T17:45:07Z-
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.issn978-94-007-7158-1en_US
dc.identifier.otherWoS-
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/72308-
dc.languagespaen_US
dc.sourceLexical Availability In English And Spanish As A Second Language [ISSN 1572-0292], v. 17, p. 189-205en_US
dc.subject570111 Enseñanza de lenguasen_US
dc.titleResearching Lexical Availability in L2: Some Methodological Issuesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/Articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.1007/978-94-007-7158-1_11en_US
dc.identifier.isi000329988500012-
dc.description.lastpage205en_US
dc.description.firstpage189en_US
dc.relation.volume17en_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Capítulo de libroen_US
dc.contributor.daisngid6524291-
dc.contributor.daisngid361009-
dc.description.numberofpages17en_US
dc.utils.revisionen_US
dc.contributor.wosstandardWOS:Hernandez, MS-
dc.contributor.wosstandardWOS:Catalan, RMJ-
dc.date.coverdate2014en_US
dc.identifier.ulpgces
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptGIR Sociolingüística, fonética acústica y lingüística aplicada a la enseñanza-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Hispánica Clásica y de Estudios Árabes y Orientales-
crisitem.author.orcid0000-0001-9317-5114-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Hispánica Clásica y de Estudios Árabes y Orientales-
crisitem.author.fullNameSamper Hernández, Marta-
Appears in Collections:Artículos
Show simple item record

WEB OF SCIENCETM
Citations

6
checked on Mar 30, 2025

Page view(s)

102
checked on Dec 14, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.