Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/70941
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCurbelo González, Óliveren_US
dc.date.accessioned2020-03-17T15:23:51Z-
dc.date.available2020-03-17T15:23:51Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.isbn978-1-943697-08-3en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/70941-
dc.languagespaen_US
dc.publisherUMET Pressen_US
dc.sourceInstructional strategies in teacher training / José Gómez; E. López-Meneses; Laura Molina García (ed. lit.), 2016, ISBN 978-1-943697-08-3, p. 210-220en_US
dc.subject620306 Música, musicologíaen_US
dc.titleLa enseñanza del pedal de resonancia del piano a través de los métodos didácticos y propuesta para su aplicaciónen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.typeBookParten_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Capítulo de libroen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
crisitem.author.orcid0000-0003-1771-1223-
crisitem.author.fullNameCurbelo González, Óliver-
Appears in Collections:Capítulo de libro
Thumbnail
Adobe PDF (458,54 kB)
Show simple item record

Page view(s)

137
checked on Aug 17, 2024

Download(s)

550
checked on Aug 17, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.