Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/70527
Título: Analysis based on the industry of Grupo Modelo the giant beer company
Autores/as: Vargas-Hernández, José G.
Jiménez-Solís, Claudia Azucena
Clasificación UNESCO: 5311 Organización y dirección de empresas
Palabras clave: Industry
Competitive advantage
Strategy
Market
Fecha de publicación: 2019
Publicación seriada: Emprendimiento y negocios internacionales 
Resumen: The objective of this research is to determine from the point of view of strategic management the causes that Grupo Modelo is losing part of its market share in Mexico. In this sense, the question that triggered the writing of this article was: What are the causes of Grupo Modelo is losing part of its market share in Mexico? The hypothesis is that the strategies implemented by Grupo Modelo are not adequate for the industry in which it operates.
URI: http://hdl.handle.net/10553/70527
ISSN: 2530-5603
DOI: 10.20420/eni.2019.281
Fuente: Emprendimiento y negocios internacionales [ISSN 2530-5603], v. 4 (1), p. 43-48
Colección:Artículos
miniatura
Adobe PDF (146,56 kB)
Vista completa

Google ScholarTM

Verifica

Altmetric


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.