Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/69542
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGregg, Noelen_US
dc.contributor.authorDíaz Megolla, Aliciaen_US
dc.contributor.authorJiménez González, Juan Eugenioen_US
dc.date.accessioned2020-01-31T16:52:30Z-
dc.date.available2020-01-31T16:52:30Z-
dc.date.issued2004en_US
dc.identifier.issn0210-3702en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/69542-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofInfancia y Aprendizajeen_US
dc.sourceInfancia y Aprendizaje: Journal for the Study of Education and Development [ISSN 0210-3702],v. 27 (1), p. 63-84en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject.otherDislexiaen_US
dc.subject.otherNormolectoresen_US
dc.titleEvaluación de habilidades fonológicas y ortográficas en adolescentes con dislexia y adolescentes buenos lectoresen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=792447-
dc.description.lastpage84-
dc.identifier.issue1-
dc.description.firstpage63-
dc.relation.volume27-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.contributor.authordialnetid965033-
dc.contributor.authordialnetidNo ID-
dc.identifier.dialnet792447ARTREV-
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
dc.description.ssciSSCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.author.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.deptDepartamento de Educación-
crisitem.author.orcid0000-0001-6976-0647-
crisitem.author.parentorgIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.author.fullNameDíaz Megolla, Alicia-
Appears in Collections:Artículos
Show simple item record

Page view(s)

105
checked on Jul 20, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.