Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/69439
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Cecic Mladinic, Daniela | en_US |
dc.contributor.author | Gutiérrez Ascanio, Ciro | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-01-28T16:09:40Z | - |
dc.date.available | 2020-01-28T16:09:40Z | - |
dc.date.issued | 2012 | en_US |
dc.identifier.isbn | 9788492850976 | en_US |
dc.identifier.other | Dialnet | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10553/69439 | - |
dc.language | spa | en_US |
dc.source | La Educación como Elemento de Transformación Social: Libro de Actas, p. 943 | en_US |
dc.subject | 5802 Organización y planificación de la educación | en_US |
dc.subject.other | Enseñanza/aprendizaje | en_US |
dc.subject.other | Inglés | en_US |
dc.title | Reflective teaching/learning in initial English teacher training: a case study among pre- service teachers - unknown language teaching and learning | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | en_US |
dc.type | BookPart | en_US |
dc.identifier.url | http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=5107580 | - |
dc.description.lastpage | 943 | - |
dc.description.firstpage | 943 | - |
dc.investigacion | Ciencias Sociales y Jurídicas | en_US |
dc.type2 | Capítulo de libro | en_US |
dc.contributor.authordialnetid | 3633183 | - |
dc.contributor.authordialnetid | No ID | - |
dc.identifier.dialnet | 5107580ARTLIB | - |
dc.utils.revision | Sí | en_US |
dc.identifier.ulpgc | Sí | es |
item.grantfulltext | none | - |
item.fulltext | Sin texto completo | - |
crisitem.author.dept | GIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity | - |
crisitem.author.dept | Departamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social | - |
crisitem.author.parentorg | Departamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación | - |
crisitem.author.fullName | Cecic Mladinic,Daniela | - |
crisitem.author.fullName | Gutiérrez Ascanio, Ciro | - |
Appears in Collections: | Capítulo de libro |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.