Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/69367
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.editorGarcía Ruiz, Carmen Rosa-
dc.contributor.editorArroyo Doreste, Aurora-
dc.contributor.editorAndreu Mediero, Beatriz-
dc.date.accessioned2020-01-24T19:58:16Z-
dc.date.available2020-01-24T19:58:16Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.isbn978-84-8198-946-5en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/69367-
dc.languagespaen_US
dc.subject580104 Teorías educativasen_US
dc.subject580204 Niveles y temas de educaciónen_US
dc.titleDeconstruir la alteridad desde la Didáctica de las Ciencias Sociales. Educar para una ciudadanía globalen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten_US
dc.typeconferenceobjecten_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/libro?codigo=653054-
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Actas de congresosen_US
dc.contributor.authordialnetid3921144-
dc.identifier.dialnet653054LIB-
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:Actas de congresos
Thumbnail
Adobe PDF (7,32 MB)
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.