Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/68356
Title: Incorporating the theory of multiple intelligences in the English classroom: a potential tool
Authors: Plana Afonso, Omar Alexandre
Director: Rodríguez Juárez, Carolina Fátima 
UNESCO Clasification: 570103 Bilingüismo
6104 Psicopedagogía
Keywords: Inteligencia (Psicología)
Inglés (Lengua)-Estudio y enseñanza
Issue Date: 2014
Faculty: Facultad de Filología
Degree: Grado en Lenguas Modernas
URI: http://hdl.handle.net/10553/68356
Rights: Acceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGC
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (1,59 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados

En el caso de que no encuentre el documento puede ser debido a que el centro o las/os autoras/es no autorizan su publicación. Si tiene verdadero interés en el contenido del mismo, puede dirigirse al director/a o directores/as del trabajo cuyos datos encontrará más arriba.

Show full item record

Page view(s)

19
checked on Jan 23, 2024

Download(s)

8
checked on Jan 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.