Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/68356
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Rodríguez Juárez, Carolina Fátima | es |
dc.contributor.author | Plana Afonso, Omar Alexandre | es |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T03:29:16Z | - |
dc.date.available | 2018-04-23T00:00:00Z | es |
dc.date.available | 2020-01-23T03:29:16Z | - |
dc.date.issued | 2014 | en_US |
dc.identifier.other | contentdm-postulpgc | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10553/68356 | - |
dc.format | es | |
dc.language | spa | en_US |
dc.rights | Acceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGC | es |
dc.subject | 570103 Bilingüismo | en_US |
dc.subject | 6104 Psicopedagogía | en_US |
dc.subject.other | Inteligencia (Psicología) | es |
dc.subject.other | Inglés (Lengua)-Estudio y enseñanza | es |
dc.title | Incorporating the theory of multiple intelligences in the English classroom: a potential tool | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |
dc.type | BachelorThesis | en_US |
dc.contributor.facultad | Facultad de Filología | en_US |
dc.identifier.absysnet | 745130 | es |
dc.type2 | Trabajo final de grado | en_US |
dc.identifier.currens | Hosting | es |
dc.description.numberofpages | 44 p. | es |
dc.utils.revision | Sí | en_US |
dc.identifier.matricula | TFT-33960 | es |
dc.identifier.ulpgc | Sí | es |
dc.contributor.titulacion | Grado en Lenguas Modernas | es |
item.grantfulltext | restricted | - |
item.fulltext | Con texto completo | - |
crisitem.advisor.dept | GIR IATEXT: Variación y Cambio Lingüístico | - |
crisitem.advisor.dept | IU de Análisis y Aplicaciones Textuales | - |
crisitem.advisor.dept | Departamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación | - |
Appears in Collections: | Trabajo final de grado Restringido ULPGC |
Page view(s)
19
checked on Jan 23, 2024
Download(s)
8
checked on Jan 23, 2024
Google ScholarTM
Check
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.