Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/68300
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMorata Sampaio, Leticiaes
dc.contributor.authorVisser, Marjolein Catharinaes
dc.date.accessioned2020-01-23T03:27:58Z-
dc.date.available2018-02-09T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T03:27:58Z-
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/68300-
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject580108 Enseñanza programadaen_US
dc.subject61 Psicologíaen_US
dc.titleLa inteligencia emocional en el contexto escolares
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología Y Trabajo Sociales
dc.identifier.absysnet737579es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.description.notasGrado en Educación Primariaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-44439es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (1,19 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Page view(s)

50
checked on Jan 23, 2024

Download(s)

47
checked on Jan 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.