Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/57596
Title: La videocreatividad, el M-Learning y los blogs como herraientas de innovación en el ámbito educativo universitario
Authors: Zamora Manzano, José Luis 
Bello Rodríguez, Silvestre 
UNESCO Clasification: 560204 Derecho de la antigüedad
5802 Organización y planificación de la educación
Keywords: Derecho romano
Coaching
Blogs
Microlearning
Gestión del talento, et al
Issue Date: 2011
Journal: Revista Electronica De Investigacion Docencia Y Creatividad-Docrea 
Abstract: Aquí tratamos de exponer nuestra experiencia en el ámbito de la docencia del Derecho romano, asignatura del Grado en Derecho; todo ello a través de una sinergia con el uso de las TIC, en la que hemos observado de forma reiterada la videocreatividad y el uso de los blogs y las redes sociales, junto a la difusión de contenidos a modo de microlearning.
Here we try to expose our experience in the field of teaching of Roman law, a subject's degree in law, all through a synergy with the use of ICT, we have repeatedly observed the videocreativity and use of blogs and social networks, along with the broadcast content to microlearning mode.
URI: http://hdl.handle.net/10553/57596
ISSN: 2174-7822
Source: DOCREA [ISSN 2174-7822], n. 1, p. 28-45
URL: http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=4060364
Appears in Collections:Artículos
Thumbnail
PDF
Adobe PDF (363,84 kB)
Show full item record

Page view(s)

102
checked on Jun 22, 2021

Download(s)

125
checked on Jun 22, 2021

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.