Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5634
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPérez de Pereyra, Alicia I.es
dc.contributor.authorAguilar de Espinosa, N. Beatrizes
dc.contributor.authorValle Aguirre de Quevedo, Lidia Edith deles
dc.contributor.authorRomano, Mª Elisaes
dc.date.accessioned2011-06-22T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-07T09:37:35Z-
dc.date.available2011-06-22T04:00:36Z-
dc.date.available2018-03-07T09:37:35Z-
dc.date.issued2005es
dc.identifier.issn1133-1127es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/5634-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofLFE. Revista de Lenguas para Fines Específicoses
dc.sourceLFE. Revista de lenguas para fines específicos. Las Palmas de Gran Canaria: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1993-.-- ISSN 1133-1127.-- n. 11-12, 2005-2006, p. 239es
dc.subject570107 Lengua y literaturaes
dc.subject550510 Filologíaes
dc.title¿Tienen los estudiantes de ciencias un patrón de estilos de aprendizaje que les es característico?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet233536es
dc.identifier.crisid-;-;-;--
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:LFE, Rev. leng. fines específ. n.11-12, 2005-2006 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (197,13 kB)
Show simple item record

Page view(s)

57
checked on Jan 27, 2024

Download(s)

62
checked on Jan 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.