Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/5457
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Escandell, M. O. | es |
dc.contributor.author | Rodríguez Martín, Alejandro | es |
dc.date.accessioned | 2011-05-24T02:31:00Z | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T09:08:53Z | - |
dc.date.available | 2011-05-24T04:00:20Z | - |
dc.date.available | 2018-03-07T09:08:53Z | - |
dc.date.issued | 2002 | es |
dc.identifier.issn | 0213-0610 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10553/5457 | - |
dc.format | application/pdf | es |
dc.language | spa | es |
dc.relation.ispartof | El Guiniguada | es |
dc.source | El Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.11, 2002, p. 41 | es |
dc.subject | 58 Pedagogía | es |
dc.title | Psicopedagogía y las Tic: las actitudes del alumnado | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es |
dc.type | Article | es |
dc.compliance.driver | 1 | es |
dc.identifier.absysnet | 235347 | es |
dc.identifier.crisid | 1165;- | - |
dc.investigacion | Artes y Humanidades | es |
dc.rights.accessrights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type2 | Artículo | es |
dc.identifier.ulpgc | Sí | es |
dc.description.sellofecyt | Sello FECYT | |
dc.description.esci | ESCI | |
dc.description.erihplus | ERIH PLUS | |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | Con texto completo | - |
crisitem.author.dept | GIR Sociedad Digital | - |
crisitem.author.dept | Departamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0002-5228-5533 | - |
crisitem.author.parentorg | Departamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social | - |
crisitem.author.fullName | Escandell Bermúdez, María Olga | - |
Appears in Collections: | Guiniguada. 2ª Etapa. n.11, 2002 Artículos |
Page view(s)
81
checked on Apr 13, 2024
Download(s)
2,460
checked on Apr 13, 2024
Google ScholarTM
Check
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.