Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5425
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMachargo Salvador, Julioes
dc.date.accessioned2011-05-19T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-07T09:36:41Z-
dc.date.available2011-05-19T04:00:58Z-
dc.date.available2018-03-07T09:36:41Z-
dc.date.issued2001es
dc.identifier.issn0213-0610es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/5425-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaes
dc.sourceEl Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.10, 2001, p. 71es
dc.subject58 Pedagogíaes
dc.titleEl feedback del profesor como recurso para modificar el autoconcepto de los alumnoses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347es
dc.identifier.crisid--
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
dc.identifier.ulpgces
dc.description.sellofecytSello FECYT
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.10, 2001 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (692,26 kB)
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.