Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/5424
Title: | Didáctica de la argumentación. El concepto de Entimema como práctica retórica en el ejercicio de redacción | Authors: | Vega y Vega, Jorge Juan | UNESCO Clasification: | 58 Pedagogía | Issue Date: | 2001 | Journal: | El Guiniguada | URI: | http://hdl.handle.net/10553/5424 | ISSN: | 0213-0610 | Source: | El Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.10, 2001, p. 173 |
Appears in Collections: | Guiniguada. 2ª Etapa. n.10, 2001 Artículos |
Page view(s)
126
checked on Jan 27, 2024
Download(s)
4,590
checked on Jan 27, 2024
Google ScholarTM
Check
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.