Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5424
Title: Didáctica de la argumentación. El concepto de Entimema como práctica retórica en el ejercicio de redacción
Authors: Vega y Vega, Jorge Juan 
UNESCO Clasification: 58 Pedagogía
Issue Date: 2001
Journal: El Guiniguada 
URI: http://hdl.handle.net/10553/5424
ISSN: 0213-0610
Source: El Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.10, 2001, p. 173
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.10, 2001 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (1,06 MB)
Show full item record

Page view(s)

14
checked on Mar 28, 2020

Download(s)

172
checked on Mar 28, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.