Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5392
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSocas Robayna, Martin M.es
dc.date.accessioned2011-05-19T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-03-07T09:35:34Z-
dc.date.available2011-05-19T04:00:16Z-
dc.date.available2018-03-07T09:35:34Z-
dc.date.issued1999es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/5392-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.relation.ispartofEl Guiniguada-
dc.sourceEl Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n. 8-9, 1999-2000, p. 261es
dc.subject58 Pedagogíaes
dc.titleCambios en el curriculum de matemáticas en la formación inicial del profesorado de infantil y primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347es
dc.identifier.crisid--
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
dc.identifier.ulpgces
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.08-09, 1999-00 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (513,33 kB)
Show simple item record

Page view(s)

71
checked on Jan 27, 2024

Download(s)

200
checked on Jan 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.