Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/5032
Title: | La formación inicial y/o formación permanente del profesorado | Authors: | Rodríguez Pulido, Josefa | UNESCO Clasification: | 58 Pedagogía | Issue Date: | 1991 | Journal: | El Guiniguada | Abstract: | Con el presente artículo pretendemos acercarnos al campo de la Formación del Profesorado desde dos ámbitos diferenciados para algunos expertos (Formación Inicial - Formación Permanente) o idénticos para otros (Formación del Profesorado). Por todo ello. resaltamos algunas concepciones sobre ésta y planteamos una revisión actual sobre la misma. The problem of Teacher Training. which to some scholars means two different fields (Initial / In-service) and just one to others (T.T. "tout court"). is dealt with in this paper. Several up-to-date theories concerning this matter are discussed as well |
URI: | http://hdl.handle.net/10553/5032 | ISSN: | 0213-0610 | Source: | El Guiniguada[0213-0610], n. 2, p. 43-50 |
Appears in Collections: | Guiniguada. 2ª Etapa. n.02, 1991 Artículos |
Page view(s)
91
checked on Dec 2, 2023
Download(s)
292
checked on Dec 2, 2023
Google ScholarTM
Check
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.