Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/48105
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorMuñoz, J. E.en_US
dc.contributor.authorGouveia, E. R.en_US
dc.contributor.authorCameirão, M. S.en_US
dc.contributor.authorBadia, S. Bermudez I.en_US
dc.date.accessioned2018-11-23T18:59:24Z-
dc.date.available2018-11-23T18:59:24Z-
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.isbn9789897582684en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/48105-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofPhyCS 2017 - Proceedings of the 4th International Conference on Physiological Computing Systemsen_US
dc.sourcePhyCS 2017 - Proceedings of the 4th International Conference on Physiological Computing Systems, p. 45-54en_US
dc.subject32 Ciencias médicasen_US
dc.titleThe biocybernetic loop engine: An integrated tool for creating physiologically adaptive videogamesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten_US
dc.typeConferenceObjecten_US
dc.identifier.scopus85029377201-
dc.contributor.authorscopusid56645651500-
dc.contributor.authorscopusid36637395800-
dc.contributor.authorscopusid21740694600-
dc.contributor.authorscopusid6506360007-
dc.description.lastpage54en_US
dc.description.firstpage45en_US
dc.investigacionCiencias de la Saluden_US
dc.type2Actas de congresosen_US
dc.description.numberofpages9en_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-MEDen_US
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.author.deptGIR IUIBS: Tecnología Médica y Audiovisual-
crisitem.author.deptIU de Investigaciones Biomédicas y Sanitarias-
crisitem.author.orcid0000-0003-4452-0414-
crisitem.author.parentorgIU de Investigaciones Biomédicas y Sanitarias-
crisitem.author.fullNameBermúdez I Badía,Sergi-
Colección:Actas de congresos
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