Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/3693
Title: Los Mapas Conceptuales como instrumento cognitivo para la potenciación de aprendizajes en un entorno de ELearning
Authors: Tascón Trujillo, Claudio 
UNESCO Clasification: 61 Psicología
Issue Date: 2004
Journal: Anuario de filosofía, psicología y sociología 
URI: http://hdl.handle.net/10553/3693
ISSN: 1139-8132
Source: Anuario de filosofía, psicología y sociología. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998- ISSN 1139-8132, n.7, 2004, p. 107
Appears in Collections:Anu. filos. psicol. sociol. n.7, 2004 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (469,75 kB)
Show full item record

Page view(s)

76
checked on Dec 10, 2022

Download(s)

805
checked on Dec 10, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.