Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/3633
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLorenzo Socorro, Soniaen_US
dc.contributor.authorEscandell, M. O.en_US
dc.date.accessioned2010-05-25T02:31:00Z
dc.date.accessioned2018-03-02T09:42:01Z-
dc.date.available2010-05-25T04:00:31Z
dc.date.available2018-03-02T09:42:01Z-
dc.date.issued2003en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/3633-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofAnuario de filosofía, psicología y sociologíaen_US
dc.sourceAnuario de filosofía, psicología y sociología. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998- ISSN 1139-8132, n.6, 2003, p. 101en_US
dc.subject61 Psicologíaen_US
dc.titleEl abandono de los estudios musicales en el Conservatorio Superior de Música de Las Palmas de Gran Canaria: la opinión de los profesores del Centroen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet237190-
dc.identifier.crisid-;1165
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.supplement-;1165-
dc.identifier.ulpgcen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.orcid0000-0002-5228-5533-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.fullNameEscandell Bermúdez, María Olga-
Appears in Collections:Anu. filos. psicol. sociol. n.6, 2003 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (702,25 kB)
Show simple item record

Page view(s)

124
checked on Sep 28, 2024

Download(s)

1,701
checked on Sep 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.