Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/3581
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorArtiles Hernández, Ceferinoes
dc.contributor.authorGuzmán Rosquete, Remedioses
dc.date.accessioned2010-05-13T02:31:00Z
dc.date.accessioned2018-03-02T09:41:09Z-
dc.date.available2010-05-13T04:00:26Z
dc.date.available2018-03-02T09:41:09Z-
dc.date.issued2001es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/3581
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaes
dc.sourceAnuario de filosofía, psicología y sociología. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998- ISSN 1139-8132, n.4-5, 2001-2002, p. 59es
dc.subject61 Psicologíaes
dc.titleDificultades de aprendizaje y medidas ordinarias para atender a la diversidad en el proyecto curricular de centroes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.typeArticlees
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet237190es
dc.identifier.crisid-;-
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoes
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Anu. filos. psicol. sociol. n.4-5, 2001-2002 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (823,04 kB)
Show simple item record

Page view(s)

7
checked on Jun 2, 2020

Download(s)

72
checked on Jun 2, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.