Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/3581
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorArtiles Hernández, Ceferinoen_US
dc.contributor.authorGuzmán Rosquete, Remediosen_US
dc.date.accessioned2010-05-13T02:31:00Z
dc.date.accessioned2018-03-02T09:41:09Z-
dc.date.available2010-05-13T04:00:26Z
dc.date.available2018-03-02T09:41:09Z-
dc.date.issued2001en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/3581-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofAnuario de filosofía, psicología y sociologíaen_US
dc.sourceAnuario de filosofía, psicología y sociología. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1998- ISSN 1139-8132, n.4-5, 2001-2002, p. 59en_US
dc.subject61 Psicologíaen_US
dc.titleDificultades de aprendizaje y medidas ordinarias para atender a la diversidad en el proyecto curricular de centroen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet237190-
dc.identifier.crisid-;-
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.supplement-;--
dc.identifier.ulpgcen_US
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Anu. filos. psicol. sociol. n.4-5, 2001-2002 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (823,04 kB)
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.