Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/16618
Título: The design of a syllabus for translation students: learning outcomes in the subjects of spanish language
Autores/as: Cáceres-Lorenzo, MTeresa 
Déniz Verona, Patricia Inmaculada
Salas Pascual, Marcos 
Clasificación UNESCO: 58 Pedagogía
570111 Enseñanza de lenguas
Palabras clave: Educación superior
Fecha de publicación: 2015
Conferencia: II Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2015) 
Resumen: In the new design of educational programs in European Higher Education Area (EHEA), what defines a subject it is Learning Outcomes (LO). These LO, as explicit and precise declarations, turn into the center of teaching and learning process. Keeping this change is mind, our research examines the Educational Guides (EG) of Spanish Language (SL) through a list of verbs, according to the graduation of educacionational objectives of Bllom's Taxonomy (2014-2015)
URI: http://hdl.handle.net/10553/16618
Fuente: II Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en al ámbito de las TIC (2015)
Colección:Actas de congresos
miniatura
Adobe PDF (1,02 MB)
Vista completa

Google ScholarTM

Verifica


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.