Identificador persistente para citar o vincular este elemento:
http://hdl.handle.net/10553/16618
Título: | The design of a syllabus for translation students: learning outcomes in the subjects of spanish language | Autores/as: | Cáceres-Lorenzo, MTeresa Déniz Verona, Patricia Inmaculada Salas Pascual, Marcos |
Clasificación UNESCO: | 58 Pedagogía 570111 Enseñanza de lenguas |
Palabras clave: | Educación superior | Fecha de publicación: | 2015 | Conferencia: | II Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2015) | Resumen: | In the new design of educational programs in European Higher Education Area (EHEA), what defines a subject it is Learning Outcomes (LO). These LO, as explicit and precise declarations, turn into the center of teaching and learning process. Keeping this change is mind, our research examines the Educational Guides (EG) of Spanish Language (SL) through a list of verbs, according to the graduation of educacionational objectives of Bllom's Taxonomy (2014-2015) | URI: | http://hdl.handle.net/10553/16618 | Fuente: | II Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en al ámbito de las TIC (2015) |
Colección: | Actas de congresos |
Visitas
120
actualizado el 21-sep-2024
Descargas
48
actualizado el 21-sep-2024
Google ScholarTM
Verifica
Comparte
Exporta metadatos
Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.